واردات و ترخیص آهنربا , انواع آهنربا و کاربردهای آهنربا
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات و ترخیص آهنربا , انواع آهنربا و کاربردهای آهنربا

 

شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه فعالیت بازرگانی در امور مربوط به واردات ، صادرات و ترخیص کالا و همچنین با دارا بودن دفاتر متعدد در ایران و چین توانایی خود را به افراد و سازمانها ثابت نموده است.واردات انواع ماشین الات و دستگاههای صنعتی ،تجهیزات پزشکی ،کالاهای آماده مصرف ،مواد اولیه ، مواد شیمیایی ،لوازم تحریر و… تنها بخشی از توانمندیهای این مجموعه ی بازرگانی می باشد.

 

واردات آهنربا

 

استفاده از آهنربا  برای نگه داری داری خودکار

گاهی به دلیل قرار گرفتن خودکار در معرض محیط های سرد و یا عدم استفاده در مدت زمان طولانی ، جوهر خودکار از پیوستگی خارج می شود و قابلیت این را که روان با آن ها بنویسیم از دست میرود.برای این که بتوانید این پیوستگی جوهر را به حالت اولیه خود برگردانید ، چند قطعه آهنربای متناسب با سایر لوله  خودکار تهیه و بالای آن ها قرار دهید . با این کار از خشک شدن خودکار جلوگیری کنید.

واردات آهنربا نیز نمونه ی کوچکی از فعالیتهای این مجموعه می باشد.تیم فعال بازرگانی فیروزه واردات انواع آهنربا در اندازه و اشکال مختلف و با کاربردهای مورد نیاز شما تاجران عزیز را می پذیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: آهنربای وارداتی , واردات آهنربا , واردات آهنربا از چین , انواع آهنربای وارداتی , ترخیص کار آهنربا , کاربردهای آهنربا , magnet , ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: